
A CyberPi GO egyik legnagyobb erőssége a rugalmassága. A diákok kezdhetik a tanulást a Scratch-alapú blokk-programozással, majd fokozatosan áttérhetnek a Python szövegalapú programozásra, ahogy fejlődnek a készségeik. Ez a fokozatos átmenet lehetővé teszi, hogy a tanulók a saját tempójukban haladjanak, miközben egyre összetettebb projekteket valósítanak meg.
Az eszköz sokoldalúságát tovább növeli a Pocket Shield kiegészítő, amely beépített akkumulátorral rendelkezik, így a CyberPi hordozhatóvá és autonómmá válik. A Pocket Shield segítségével külső komponensek, például szervomotorok, DC motorok vagy LED szalagok is csatlakoztathatók, ami lehetővé teszi a diákok számára, hogy még komplexebb robotikai és IoT projekteket hozzanak létre.

Íme néhány kiemelkedő funkció és projekt a feltöltött tananyagokból:
Játékvezérlő készítése
A CyberPi-t a diákok játékvezérlővé alakíthatják a diákok, kombinálva az eszköz- és színpadi programozást az mBlock szoftverben. Ez lehetővé teszi számukra, hogy irányítsák a képernyőn mozgó szereplőket a CyberPi segítségével, így megérthetik a hardver és szoftver közötti kapcsolatot.
Vonalkövető robot
A Quad RGB szenzor segítségével a diákok olyan programot írhatnak, amely képessé teszi a robotot vonalak követésére. Ez a projekt fejleszti a szenzorok használatának és a motorvezérlésnek a megértését, miközben valós alkalmazási területet mutat be.
Akadálykerülés és tárgykeresés
A diákok megtanulhatják, hogyan használják az ultrahangos szenzort akadályok elkerülésére vagy tárgyak megkeresésére és megközelítésére. Ez a funkció alapvető az autonóm robotok működésében, és számos valós alkalmazási területet szemléltet.

Egy középiskolai informatikatanár, aki már használta a CyberPi GO-t az óráin, így nyilatkozott:
„A CyberPi GO forradalmasította a STEM oktatást az iskolánkban. A diákok imádják, hogy egy olyan eszközzel dolgozhatnak, amely valódi technológiai kihívásokat szimulál, miközben játékos és könnyen kezelhető marad. Különösen értékelem, hogy a blokk-programozástól a Pythonig terjedő skálán mindenki megtalálja a saját szintjének megfelelő kihívást.”